C-Cleaning | Kristalne Puhtus
  • Avaleht
  • Teenused
  • Kontakt
  • KKK
  • Hinnapäring

Korduma kippuvad küsimused

Kas pean kodus kohal olema koristuse ajal?

Ei pea. Paljud meie kliendid eelistavad, et teeme koristuse ajal, kui nad ise tööl või eemal on. Kokkuleppel lepime turvalise ligipääsu üle kokku.

Kui tihti peaks hoolduskoristust tellima?

Soovitame regulaarselt – kord nädalas või kaks korda kuus. See hoiab kodu värske ja puhta ning vähendab suuremate koristuste vajadust.

Milliseid puhastusvahendeid te kasutate?

Kasutame allergiavabu ja keskkonnasõbralikke Go Clean tooteid, mis sisaldavad kasulikke baktereid. Need on ohutud nii inimestele, loomadele kui ka pindadele.

Mis vahe on hoolduskoristusel ja suurpuhastusel?

Hoolduskoristus on kerge, regulaarne puhastus (tolmu võtmine, põrandad, köök, vannituba).

Suurpuhastus on põhjalikum – lisaks aknad, seinad, mööbel, süvapesu ja palju muud.

Turvalisus ja usaldusväärsus

Meie koristajad on pika kogemusega ja läbipaistva taustaga – võite meid usaldada ka siis, kui teid pole kodus.

Allergiavabad tooted

Kasutame ainult sertifitseeritud, allergiavabu tooteid, mis sobivad ka laste ja lemmikloomadega kodudesse.

Personaalne lähenemine

Iga kodu on erinev – kohandame teenuse just teie soovide ja elurütmi järgi.

Kvaliteedigarantii

Teostame töö alati põhjalikult. Kui märkate midagi vajaka, tuleme ja parandame selle – ilma lisatasuta.

Meie klientide tagasiside kinnitab kõrget kvaliteeti ja professionaalset lähenemist koristusteenustele.

Airi

C-Cleaning OÜ juht

C-Cleaning | Kristalne Puhtus

C-Cleaning | Kristalne Puhtus
Halda nõusolekut

Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame tehnoloogiaid, nagu küpsised, seadmeandmete salvestamiseks ja/või neile juurdepääsuks. Nende tehnoloogiate kasutamisega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, näiteks sirvimiskäitumist või unikaalseid ID-sid sellel veebilehel. Nõusolekust keeldumine või selle tühistamine võib mõjutada veebilehe teatud funktsionaalsust.

Funktsionaalne Always active
Tehniline salvestus või juurdepääs on rangelt vajalik legitiimsel eesmärgil, mis võimaldab kasutajal otsesõnu soovitud teenust kasutada või ainult elektroonilise side võrgu kaudu side edastamiseks.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Tehniline salvestus või juurdepääs, mida kasutatakse eranditult statistilistel eesmärkidel. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Vaata eelistusi
{title} {title} {title}